Returnare Produs



1. Retur in 15 zile calendaristice

Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate sau pur si simplu v-ati razgandit, le puteti returna cu usurinta in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii, iar noi va vom inapoia contravaloarea lor.

2. Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014 art. 9/1

"Data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

"Ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

3. Conditii de acceptare

  • Trimiterea unei notificari prin intermediul unui e-mail la contact@stop.ro, mentionand numarul facturii sau al bonului fiscal din care provin produsele, denumirea si cantitatea reperelor in cauza.
  • Dupa ce primiti confirmarea noastra, produsele se pot returna personal sau prin curierul agreat de catre Vanzator la sediul S.C. EDYMAX S.R.L., adresa Aleea Florin Ciungan nr. 15, Sector 3, Bucuresti, tel. 031.107.5081, impreuna cu o copie a facturii/bonului de vanzare.
  • Produsele returnate se accepta numai in ambalajul original nedeteriorat (sa nu fie rupt, murdar, scris etc.) si in componenta completa (in aceeasi stare in care le-ati primit dumneavoastra), pentru a putea fi revandute ca produse noi sau trimise retur catre furnizorii nostrii.
  • In cazul in care se opteaza pentru livrarea prin curier, va rugam sa impachetati produsele corespunzator, astfel incat ambalajul producatorului sa nu prezinte urme de scoci sau alte deteriorari legate de impachetare (se recomanda folosirea ambalajului in care ati primit comanda de la noi).
  • Costul returului va fi suportat direct de catre Client in momentul ridicarii coletului de catre firma de transport, la preturile practicate de catre aceasta.
  • Va rugam sa NU trimiteti produsele optand pentru serviciul de ramburs.
  • Dupa ce coletul ajunge la noi, se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar dumneavoastra veti fi instiintat prin apel telefonic sau pe adresa de e-mail.
  • Dupa ce produsele au fost receptionate si acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar (contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura), in termen de 7 zile de la receptia produsului. Aceasta este cea mai simpla si rapida modalitate de recuperare a contravalorii produselor returnate. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, si numele titularului. Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la sediul nostru din Bucuresti, Sector 3, Aleea Florin Ciungan, nr. 15.
  • Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari sunt suportate de catre client.

4. Taxa de transport pentru returnarea produselor

  • Vanzatorul va suporta taxa de retur a coletului daca​
  • Piesele au fost identificate gresit de unul dintre reprezentantii stop.ro
  • S-au livrat alte piese decat cele comandate

Cumparatorul va suporta taxa de retur a coletului daca:

  • Nu a furnizat seria de caroserie (VIN) a autoturismului la plasarea comenzii astfel incat unul dintre reprezentanti sa verifice compatibilitatea lor
  • In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.
  • Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre Cumparator.
  • Doreşte returnarea produselor invocand alt motiv decat cele mentionate mai sus

5. Nu se accepta la retur

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice;
  • Produsele care nu se afla in ambalajul original;
  • Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale;
  • Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura;
  • Piesele originale (OE), cele fabricate de producatorul automobilului, comandate gresit de catre client;
  • Produsele care au fost fost trimise fara notificare prealabila;
  • Produsele care au fost fost trimise in sistem ramburs;
  • Produsele care nu contin elementele necesare identificarii returului (copie a facturii/bonului de vanzare);
  • Produsele care contin produse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catreClient si care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Vanzatorul va informa Clientul daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA SPECIALA)
  • In cazuri exceptionale, se pot returna si reperele de tip "comanda speciala", dar NUMAI cu primirea in prealabil a acceptului furnizorului extern si a suportarii de catre client a unui procent din valoarea piesei in cauza, procent ce urmeaza a fi stabilit pentru fiecare caz in parte. Acesta contine penalitatile solicitate de fabrica/furnizor, cheltuielile de transport si orice alte cheltuieli ocazionate de returnarea piesei.​

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, in ambalajul original, cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata.

ATENTIE!!! Pentru comanda speciala de piese originale (OE) NU se accepta retur.