Intrebari frecvente


Care este avantajul unei comenzi online?

Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor, iar rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca se afla in stocul nostru sau al furnizorilor nostrii.

Cum pot plasa o comanda?

Comanda se poate plasa prin intermediul site-ului, trimitand un e-mail la adresa contact@stop.ro, sau la numarul de telefon 031.107.5081.

Cum lansez o comanda?

Pentru a lansa o comanda pe site-ul stop.ro, dupa alegerea produselor, se apasa butonul "Adauga in Cos”, iar ulterior butonul “Finalizeaza comanda”.

Se vor urmari pasii descrisi privind autentificarea sau se vor completa formularele pentru adresele de livrare si facturare, se vor alege metodele de livrare si plata si, optional, se vor lasa observatii despre comanda in campul dedicat.

Dupa verificarea datelor mai sus mentionate se va apasa butonul "Finalizare comanda”, iar din acel moment comanda se va considera ca fiind valida. Prin finalizarea comenzii, clientul isi exprima consimtamantul ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adecvate la data plasarii comenzii.


In urma finalizarii comenzii pe site-ul stop.ro, clientul va receptiona un e-mail de confirmare a comenzii, ce va indeplini conditiile impuse de art. 3 si art. 4 din OG nr. 130/2000, privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Dupa primirea confirmarii pe e-mail, Clientul va fi contactat in cel mai scurt timp de catre unul din reprezentatii stop.ro pentru reconfirmarea comenzii. Acest pas este necesar pentru verificarea acesteia si stabilirea detaliilor.

In cat timp pot primi comanda?

Produsele care se afla in stoc sunt livrate in termen de 24h – 48h de la plasarea comenzii. Insa, este posibil ca nu toate produsele sa fie disponibile imediat, fiind necesar un timp mai mare pentru livrarea lui de catre furnizor sau intervenind anumite cazuri de forta majora care pot intarzia livrarea (ex. vreme nefavorabila).

Pentru produsele care nu sunt disponibile in stoc la momentul plasarii comenzii, timpul de livrare va fi comunicat ulterior dupa reconfirmarea acestuia cu furnizorii nostrii.

Cum anulez o comanda?

Clientul poate anula o comanda la scurt timp dupa ce a fost trimisa (maxim 12 ore), contactand Vanzatorul la unul din numerele de telefon afisate in sectiunea “Contact”.

In cazul in care comanda a fost expediata, Clientul o poate returna in maxim 15 zile lucratoare, conform cu politica de returnare din "Termeni si conditii".

Nu se aplica pentru piesele OE (originale), care sunt comandate din afara tarii.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului la numarul de telefon 031.107.5081 sau pe e-mail contact@stop.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit coletul deteriorat. Cum procedez?

Daca coletul prezinta deteriorari, iti recomandam sa refuzi livrarea. In momentul preluarii pachetului, Clientul are obligatia de a verifica integritatea acestuia.

Daca exista nereguli, inregistrati-le impreuna cu agentul curierului intr-un proces verbal pe care il expediati apoi pe adresa noastra sau il trimiteti prin e-mail la adresa contact@stop.ro.

Vom avea astfel posibilitatea, in aceasta situatie neplacuta, de a remedia eventualele probleme aparute in timpul transportului, pe baza procesului verbal de constatare.

Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice, urme de montaj, vopsire sau sudura, etc.)

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Dupa ce produsele au fost receptionate si acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar (contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura), in termen de 7 zile de la receptia produsului.

Aceasta este cea mai simpla si rapida modalitate de recuperare a contravalorii produselor returnate.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN si numele titularului. Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la sediul nostru din Bucuresti, Sector 3, Aleea Florin Ciungan, nr. 15.

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?

Daca produsul se afla in perioada de garantie, te rugam sa consulti pagina de aici, pentru a afla pasii necesari.

Care sunt modalitatile de plata?

Sunt disponibile mai multe modalitati de plata:
a) Cu numerar la sediul Vanzatorului;
b) Ramburs prin intermediul firmei de curierat;
c) Prin ordin de plata/transfer bancar;
d) Prin card la sediul Vanzatorului (POS);
e) Prin plata online cu cardul (in curand);
f) Plata cu cardul in rate fara dobanda (in curand)

Pot comanda piese originale (OE)? Cum procedez?

Da, se pot comanda piese originale aferente fiecarui tip de vehicul. Aceasta se poate face accesand "Cerere de oferta" si urmand instructiunile.

Piesele originale (OE) se pot livra din stocul nostru, din stocul furnizorilor aflati in tara sau din stocul furnizorilor aflati in afara tarii noastre.